Keitä olemme

Loviisan Rotaryklubi on yli 70-vuotias aktiivinen ja perinteikäs klubi, joka kokoontuu torstaisin lounasaikaan Degerby Gillessä. Rakennus on rakennettu vuonna 1695 ja se sijaitsee Loviisan keskustassa.

Viikkokokouksiin osallistuu aina runsaat 20 jäsentä ja vieraita nähdään usein. Vilkas puheen sorina kehystää kokouksia, jotka noudattavat perinteistä kaavaa. Erittäin hyvä ruoka ja korkealaatuiset esitelmät hyvässä seurassa pitävät jäsenet aktiivisina ja uusia jäseniksi haluavia otetaan mielihyvin vastaan.

Loviisan Klubi toteuttaa parhaillaan Global Grant –projektia Gambiassa ja se jäsentää toimintaa vuosina 2019-2022. Itämeren suojeluhankkeet ja Polio plus kuuluvat myös varainhankintaohjelmaan. Vaihto-oppilas toiminnalla on Loviisassa pitkä perinne ja aktiivisia ollaan edelleen.

Tervetuloa mukaan vierailulle ja toimintaan!

Ei tapahtumia.

Kokoontumistiedot

Paikka:
Degerby Gille, Sepänkatu 4 07900 Loviisa tai
Verkkokokous/Nätmöte ZOOM

LIITY ZOOM KOKOUKSEEN

Aika:
På Torsdagen 12:00, Lunch 11:30

Ei tapahtumia.

Liity mukaan

Jos haluat vaikuttaa, tule mukaan toimintaamme!

Suomen Rotary sosiaalisessa mediassa