Rotarit omalla osastollaan Okra-Maatalousnäyttelyssä 5.-8.7.2023

OKRA 2023 Oripään lentokentällä 5.-8.7.2023 on yksi Suomen suurimmista maatalousnäyttelyistä, joka kokoaa Oripäähän kymmeniätuhansia messukävijöitä ja satoja näytteilleasettajia ympäri Suomea. Mukaan on ilmoittautunut tähän mennessä jo reilusti yli 400 näytteilleasettajaa. Esillä on maatalousalan uusimmat koneet, laitteet, tuotteet ja palvelut. Eläimet, perinnepiha, kädentaidot ja tivolihuvit tarjoavat elämyksiä alan ammattilaisten lisäksi koko perheelle.

Rotarit ovat OKRAssa omalla osastollaan D-alueella Loimaa-korttelissa osastolla 46. Keskeisiksi teemoiksi messuille on valikoitunut rotarytoiminta yleisesti, Rotaryn ympäristöteemat ja -ohjelmat, vesistöjen suojelu ja nuorisovaihto.

Okra-maatalousnäyttelyn kartta ja näytteilleasettajat vuodelle 2023 on nyt julkaistu!

Katso kartta ja näytteilleasettajat tästä:

Järjestelyvastuussa rotarien osalta on Loimaan Rotaryklubi.