Vuositeema

Rotary International tukee ja ohjaa rotareita ja klubeja Rotaryn tavoitteiden toteuttamisessa. Rotary Internationalin ylin päättävä elin on vuosikokous, jonne jokaisella klubilla on oikeus lähettää virallinen edustaja ja jonne jokaisella rotarilla on oikeus osallistua.

Rotary Internationalin keulahahmo on vuosittain vaihtuva presidentti. Rotaryvuonna 2022—2023 RI:n presidenttinä on Jennifer E. Jones, Rotary Club of Windsor-Roseland, Ontario, Kanada.

J

Rotary International President-elect R. Gordon R. McInally has revealed his 2023-24 presidential theme, Create Hope in the World

“The goal is to restore hope — to help the world heal from destructive conflicts and, in turn, to help us achieve lasting change for ourselves.”

Lapuan Rotaryklubin vuositeema

Oma klubimme keskittyy jäsenten aktivoimiseen ja klubin julkisuuskuvan kehittämiseen. Tahdomme tehdä Rotaryn saavutukset näkyvämmäksi. Aktivoidumme yhä voimakkaammin nuorten ja heidän perheidensä suuntaan tukeaksemme heidän kasvuaan kohti toimintakykyistä, hyvinvoivaa aikuisuutta.