Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika
31.08.2024

ISOT KONEET – ilmaistapahtuma
On olemassa paljon isoja koneita, jotka kiinnostavat lapsia ja aikuisiakin, mutta joihin harvoin pääsee arjessa lähemmin tutustumaan. NYT PÄÄSEE! Olette koko perheen kesken Tervetulleita ISOT KONEET – tapahtumaan lauantaina 31.8.24 klo 10-14. Paikkana Paraatikenttä, Kouvolan Kasarminmäellä.
Tapahtumassa päästään tutustumaan erilaisiin isoihin koneisiin. Tapahtumassa esillä paljon erilaisia ajoneuvoja ja koneita. Esillä mm rekkoja, jäteauto, paloauto, traktori, kaivinkone, hinausauto, vanhoja autoja jne jne. Ohjelmassa myös paljon oheistoimintaa mm. kasvomaalausta ja kioski (Kouvot P09).
Kouvolan Rotaryklubi järjestää tapahtuman yhteistyössä Mannerheimin lastensuojeluliiton Kaakkois-Suomen piirin ja Rahtarit ry Kymenlaakson osaston kanssa.