Vuositeema

Rotary Internationalin vuositeema

Kanadalainen Jennifer E. Jones, on nimitetty Rotary Internationalin presidentiksi vuosiksi 2022–2023. Tämä uraauurtava valinta tekee hänestä ensimmäisen naisen, joka hoitaa tätä virkaa järjestössä sen 115 vuotisen historian aikana. Teemanaan vuodelle 2022-2023 Jennifer Jones kuvittelee Rotaryn, jossa jäsenet toimivat tehdäkseen unelmistaan totta ja he saavat kaiken irti klubikokemuksistaan. Hän kehottaa jäseniä olemaan enemmän tekemisissä toistensa kanssa ja käyttämään näitä yhteyksiä kumppanuuksien rakentamiseen, jotka muuttavat maailmaa.

´´Kuvittele maailma, joka ansaitsee parhaamme ja jossa nousemme joka päivä tietäen, että voimme vaikuttaa.
Emme kuvittele eilistä. Kuvittelemme huomista.
Kuvittele maailma ilman poliota.
Kuvittele maailma, jossa on puhdasta vettä kaikille.
Kuvittele maailma, jossa ei ole sairauksia.
Maailma, jossa jokainen lapsi oppii lukemaan.
Kuvittele ystävällisyyttä ja toivoa ja rakkautta ja rauhaa.
Ja siksi, rakkaat ystäväni, teemamme on Imagine Rotary.”

Kouvolan Rotaryklubin vuositeema

Kouvolan rotaryklubi on kiinnostava, keskusteleva, kunnioittava ja kansainvälinen klubi. Toimimme edelläkävijäyhteisönä, kehitysmyönteisen keskustelun alustana ja Kouvolan tulevaisuuden rakentajana.

Tavoitteenamme on olla aktiivisia rotareita, kasvattaa rotary-toiminnan tunnettuutta ja rotareiden määrä Kouvolassa ja edistää eri alojen ammattilaisten ja vaikuttajien yhteistyötä.

Kokoontumistiedot

Paikka:
Kausiohjelman mukaisesti.
Tarkista aika ja paikka viikkotiedotteesta (email) ja
fb-sivultamme
www.facebook.com/rotarykouvola

Aika:
Kausiohjelman mukaisesti, joko lounasaikaan tai illalla,
pääsääntöisesti teatteriravintola Repliikissä
tiistaisin klo 11.30-12.15