Syyskausi on ollut täynnä mukavia yhteisiä hetkiä etuoikeustiedon parissa, ja uskalletaan luvata, että sama jatkuu kevätkaudella. Kevään ohjelmasta toivon mukaan löytyy jokaisella jäsenelle jotain.

Toivotamme jäsenet lämpimästi tervetulleiksi kevätkauden ohjelman mukaisiin tilaisuuksiin, ja toivomme runsasta osanottoa!

Jatkamme tulevana vuonna hyväksi osoittautunutta käytäntöä jäsenistön viikkoviestein, ja toivomme palautettanne toimintamme kehittämiseksi edelleen.

Kevään ohjelmassa mm. Kouvot, Ratamo-vierailu, nuorisotoimi esittäytyy, Yrityskummit, Kouvolan kaupungin tulevaisuuden näkymät, Kookoo, Aluehallinnon uudet tuulet, Korkeakouluyhteistyö Kouvolassa, Itärata-projekti, Maailman parasta lakritsia, Kohoa Synergiakeskus, Japanilainen temppeliruoka ja paljon muuta!

Kokoukset torstaisin.