Kouvolan rotaryklubi on lahjoittanut 250 euron stipendit Kouvolan Yhteislyseon saksan kielen opiskelijoille Inka Hietanen ja Camilla Sundqvist. Parhaimmat onnittelut stipendien saajille! Stipendien saajat päätti koulun stipendiryhmä ja ne jaettiin kevätlukukauden 2021 päätteeksi 5.6.2021. Stipendilahjoitus on tehty Kouvolan rotaryklubin Kouvola-Kangas perinnerahastosta.

Lehtori Satu Huuhka: ”Kouvolan Yhteislyseon puolesta kiitän lämpimästi Kouvolan rotaryklubin Kouvola-Kangas perinnerahastoa upeista stipendeistä. Kieltenopettajana minusta on erityisen hienoa, että haluatte kannustaa saksaa opiskelevia nuoria.”

Kouvolan rotaryklubi haluaa kannustaa kouvolalaisia nuoria monipuolisen kielitaidon hankkimiseen ja edistää heidän kansainvälistymisvalmiuksia. Klubimme haluaa myös tukea paikallisen Suomi-Saksa -yhdistyksen tavoitteita nuorten parissa.