Kauden avajaiset vietettiin lämpimässä tunnelmassa Hotel Radalla, Iitin Urajärven rannalla. Mukana oli reilut 40 rotaria aveceineen. Maittavien iltapalatarjoilujen lomassa pidettiin puheita, jaettiin huomionosoituksia, suoritettin käätyjenvaihto ja esiteltiin hallituksen jäsenet. Illan päätteeksi osa jäsenistä nautti rantasaunan lämmöstä ja uimisesta. Kiitos paikan emännälle ja isännälle, Sanna ja Veli Hyyryläiselle, hotelli- ja kartanokokonaisuuden mielenkiintoisesta esittelystä. Valmistumassa on hulppea juhla- ja kokoontumiskeidas!

Paul Harris Fellow -arvot (PHF) ojennettiin Anu Jokiselle, Anna-Mari Hämäläiselle ja Merja Naromalle sekä Keijo Gärdströmille, joka saa kunnianosoituksen myöhemmin.

Past-presidentit Sanna Hyyryläinen ja Jukka Sipilä ojensivat kaikkien yhdistyneiden klubien käädyt kauden presidentille Ari Lindemanille. Tästä on hyvä jatkaa kauden monipuolisen ohjelman toteuttamista, nuorisovaihtoa ja palveluprojektien kehittelyä.