Projektit

Rotary on palvelujärjestö. Toimimme tunnuslauseemme Palvelu itsekkyyden edelle (Service above self) mukaisesti paikallisesti ja maailmanlaajuisesti. Kansainvälinen humanitäärinen palvelumme toteutuu Rotarysäätiömme koordinoimana ja hyväksyttyjen kumppaneiden kanssa.

Projektimme:

Projektit kaudella 2023–2025

Lintukoto
Lintukoto on projekti, millä keräämme rahaa myymällä linnunkotoja (linnunpönttöjä), jotka ovat itse tekemiämme. Näin saaduilla rahoilla hankimme ShelterBox-pakettejaProjekti on jatkumaa edellisen kauden tulokselliselle toiminnalle.

ShelterBox-paketeissa olevat teltat ova tilapäiskoteja katastrofialueille, jotka Punainen Risti kuljettaa perille.

Toimintakautena 2022-2023 hankimme ShelterBox-paketteja 2 kappaletta

Toimintakautena 2023-2024 onlemme tähän mennessä (12.2.2024) hankkineet ShelterBox-paketteja 1 kappaletta

Hoitokoti Apila

Kangasalan Rotaryt aloittavat virkistystoiminnan Apilan  hyvinvointikeskuksessa os. Reumantie 6. Toiminta jatkuu keskiviikkoisin, joka toinen viikko.

Yksiköt ovat ikäihmisten tehostetun palveluasumisen hyvinvointikodit Luonnon Apila ja Metsäapila.

Virkistykseen voivat kuulua

• Ulkoilu, jolloin hoitaja on mukana
  • Lukeminen
  • Laulu
  • Pelit: Laiva on lastattu, keilapeli ym.
  • Askartelu

Toteutimme rotarien pienkeräyksen 2022 Sierra Leonen lasten koulutuksen ja jalkapalloturnauksen tukemiseksi.

Kokoontumistiedot

Paikka: