Vuosi 2022 on ollut tapahtumantäyteinen – maailmalaajuinen Korona -pandemia ja sotatoimet Ukrainassa ovat olleet uutisoinnin keskiössä lähes päivittäin. Molemmat mainituista asioista ovat osaltaan saaneet aikaan paljon surua ja murhetta kansakunnassa, niin kotimaassamme kuin globaalisti. Kansainvälinen Rotaryjärjestömme on omalta osaltaan toteuttanut avustustoimintaa kohdennettuna heikommassa asemassa oleville, kriisiajan yli pääsemiseksi.

Paikallisesti Kajaani Elias Rotaryklubi on toteuttanut järjestömme ydinviestiä ”Palvelu itsekkyyden edelle”. Konkreettisina toimina olemme vuoden 2022 aikana olleet paikkakunnallamme tukemassa vapaaehtoisten työtä Koronarokotusten koordinoimistyössä, edistäneet nuorten entistä parempaa luontotuntemista lahjoittamalla paikallisille oppilaitoksille nk. VESIREPPUJA lähiluonnon tutkimiseen sekä tukeneet vähävaraisten yksinelävien Jouluun valmistautumista lahjakorttilahjoituksin.

Kajaani Elias Rotaryklubin puolesta haluan välittää lämpimät Hyvän Joulun toivotuksemme koko jäsenistöltämme sekä toivottaa entistä parempaa Uutta Vuotta 2023!

Seppo Räisänen, Presidentti

Kajaani Elias Rotaryklubi