Järvenpään Rotaryklubin presidentti Mikko Vuorio (vas.) ja Mika Pohjonen Posiva Solutions Oy:stä

Klubimme presidentti Mikko Vuorio oli kutsunut Posiva Solutions Oy:ltä Mika Pohjosen kertomaan käytetyn ydin polttoaineen loppusijoittamisesta ja missä projektissa ollaan menossa. Luento pidettiin 15.1.2020 järvenpäässä ammattiopisto Spesian auditoriossa. Erittäin mielenkiintoinen luento keräsi Keski-Uusimaan klubien jäsenistöä kiittettävän paljon paikalle. Esitys kesti noin tunnin ja oli erittäin intensiivinen esitys, joka piti kuuntelijat tiukasti penkeissään. Esityksen jälkeen pidetty hetki kysymysten esittämistä varten nosti niin paljon kysymyksiä kuuntelijoiden keskudessa, että valitettavasti aivan jokaista kysymystä ei ehditty edes ottaa.

Lisätietoa aiheeseen liittyen: http://www.posiva.fi/

Tervetuloa osallistumaan Järvenpään Rotaryklubin järjestämiin mielenkiitoisiin esitelmiin, joita järjestetään pitkin kevättä! Ilmoittautua voi joko klubin presidentti Mikko Vuoriolle tai sihteeri Mikko Lähteelälle.