IKITÄHTI musiikkinäytelmä Ravintola Kairossa

Järvenpään Rotaryklubi järjesti IC päiväretken Kotkaan Ravintola Kairoon 26.10.2019, missä esitettiin näytelmä Ikitähti. Retkelle osallistui 22 henkilöä. Järvenpään klubilta 14 yhteensä 14 henkeä ja Tuusulan klubista 4 ja ystäviä 5 henkeä.

Ikitähti on Mikko Koivusalon kirjoittama musiikkinäytelmä, joka saa kantaesityksensä Ravintola Kairon estradilla 13.4.2019.
Näytelmässä kuljetaan halki kevyen musiikin historian rakastetun, hiljattain poisnukkuneen, iskelmälaulaja Annikki Tähden matkassa.
Esityksessä kuullaan Annikki Tähden tunnetuimpia hittejä, tavataan elokuva -ja viihdetaivaan kuuluisuuksia ja nauretaan lempeästi musiikkibisnekselle virtauksineen.
Näytelmä piirtää henkilökuvan tinkimättömästä ja maanläheisestä laulajasta joka säilytti halki uransa uskon musiikin ja tarina kerronnan voimaan.

Kiitos kaikille osallistujille! Erityiskiitos Juha Lindqvistille aktiivisesta osallistujien houkuttelussa!