Niko Niemi vieraili 3.10. 2022 Hollolan Matkakeitaalla tornissa, ja kertoi Chigagon maailmanlaajuisesta vuosikokouksesta, jossa oli edustamassa piiriä, ja siitä, miten sääntömuutokset ja rotaryjärjestön toimintaperiaatteet on ylhäältä päin annettuja, ja joka kolmas vuosi uusitaan säännöt. Chigagon kuvat välittivät tietoa hyvästä yhteishengestä. Jos esimerkiksi meidän klubi olisi tehnyt jonkun ehdotuksen, piirin edustaja veisi sen eteenpäin, ja Suomen viisi piiriedustajaa ja maailman yli 500 piiriä voivat lähettää oman edustajansa konferessiin. Chigagossa on Paul Harris -museo ja liput noin 200 eri alueesta ja maasta.

Ajankohtaisina asioina sääntömuutoksissa oli etäkokousmahdollisuus ja kutsu etävälineellä kokoukseen, kahden kokouksen periaate, jäsenten lukumäärän laittaminen 20-30 jäseneen, satelliittiklubin perustaminen ja yhden toiminnantarkastajan malli. Sääntömääräiset muutokset on tärkeitä.