Rotarien joulupuu-keräys paikallisena projektina yhteistyössä Hollolan ja Lahden rotariklubien kanssa tuotti vähävaraisille lapsille keskimäärin 50 euron lahjakortteina yli 30.000 euron tuoton yhteistyökumppanien kanssa. Hollolassa Salpakankaan K-supermarket oli meidän pääkohde, jonne Ilkka Sipilä lahjoitti komean joulukuusen ja Kristiina Vanhala-Selin koristeli, ja myös hoiti kastelua, ja kuusen jalkaa operoi myös Ilkka Niemi, ja pääorganisaattorina oli Hollolasta Lahti-Wesijärvi -klubin Eila Parviainen.

Lämmin kiitos kaikille keräykseen osallistujille. Rahaa oli mahdollista lahjoittaa myös e-kampanjan kautta ja eri järejstöt ja yritykset osallistuivat myös lahjoituksiin. Lahjoitukset katsottiin yhteistyössä ja myös ukrainalaisia lapsia Suomessa muistettiin. Osa oli hyvin liikuttuneita saamistaan tuotteista.