#Hollola-Salpakangas #Rotaryclubi #PHF #100%

Hollola-Salpakangas-klubin presidentti Kristiina Vanhala-Selin ja tuleva presidentti Ilkka Niemi vastaanottivat piirikonferenssissa 2023 D1390 ainoan tämän vuoden 100% PHF-klubin aseman, eli jokainen jäsen on Paul Harris Fellow. Klubi on vuodesta 1987 aktiivisesti tehnyt lahjoituksia säätiölle ja piirille, ja saanut myös tehtyä omia sekä paikallisia että kansainvälisiä projekteja yhteistyössä muiden kanssa. Suurkiitos kaikille mukana olleille. Hyväntekeväisyys ja hyvän tekeminen lähellä ja kaukaa on rotariajatuksen idea, oli kyse rahasta tai palveluprojektista. Uusimmat projektit on ollut Afrikka-projekti saniteetti-osalta sekä sairaalasängyt Argentiinaan sekä piiriprojektien tukeminen ja polio-projekti.