Kartta latautuu...

Päiväys ja aika

Lahden Seurahuone

Tervetuloa sankoin joukoin klubien jäsenet, kunniajäsenet ja avecit, sekä ystävät ja potentiaaliset uudet jäsenehdokkaat.

Illan aikana nautimme mm. laadukkaasta päivällisestä, hyvistä juomista, hyvästä seurasta ja Canto Academica – teekkarilauluyhtyeen musiikista ja seurasta. Lisäksi saamme kuulla merkittävän rotarypuheenvuoron, kun PDG, DMC Eila Parviainen esitelmöi aiheesta: ”Tehtävä onnistui: kuusi kenttäambulanssia Ukrainaan”.

Illalliskortti 80 € / hlö sisältäen alkumaljan, päivällisen ja kaksi kaatoa talon puna- tai valkoviiniä. Lisäksi tilaan rakennetaan pieni baari, jossa juomat omakustanteisia.

Sitovat ilmoittautumiset mahdollisimman pian sähköpostilla: jpkeranenjp@gmail.com tai puh. 041 544 4571. Ilmoita osallistujien nimet ja mahdolliset erikoisruokavaliot/allergiat. Illalliskortin maksu 80 € / hlö heti ilmoittautumisen jälkeen Lahden Rotaryklubin tilille: Saaja: Lahden Rotaryklubi ry. Tilinumeron saat J-P Keräseltä imoittautumisesi jälkeen. Viestitiedoksi: Osallistujien nimet.

Pukukoodi business casual.

Lisätietoja saat Lahden Rotaryklubilta.