Kartta latautuu...

Päiväys ja aika
08.01.2024

hollolan matkakeidas

Tervetuloa vaihto-oppilaamme Danican Kanada-esitelmään (avec).

Olet myös tervetullut, jos et ole vielä rotari, ja olet kiinnostunut nuorisovaihdosta, leirivaihdosta (kolme viikkoa yleensä kesäisin), 4-6 viikon vaihdosta (olet ensin isäntäperheenä ja menet samana vuonna vaihtoon, pidemmät vaihdot tapahtuu päiväntasaajan toiselle puolelle, josta vaihto-oppilas tulee 6 viikoksi tänne tammi-helmikuussa, ja pisin vaihto on halutuin vuosivaihto, jota Danica edustaa. Kaikki eivät tule valituksi vuosivaihtoon (haku syyskuussa, valinnat lokakuussa) joten kannattaa tiedustella myös muita vaihtoja. Rotarivaihto on vapaaehtoistoimintaa, josta ei makseta, mutta saa hienon kokemuksen ja olla mukana, Voit myös kertoa, jos haluat ensi vuoden vaihto-oppilaan isäntäperheeksi, kristiina.vanhala-selin(at)pp.phnet.fi -osoitteeesen (NVA-vastaava) .

Et tarvitse ennakkoilmoittautumista, ollaan Matkakeitaan tornissa (yksityistilaisuus eli rotaritilaisuus) maanantaina ja aloitellaan klo 17 linjalounaalla (ei pakollinen, iltabuffet on kokonaisedullinen, voit valita myös salaattibuffetin tai ottaa vaikka kahvin). Voit ottaa myös nuorisoa mukaan.

Jatkamme suunnittelemalla kauden ohjelmaa, ensi viikolla ei ole maanantaikokousta, kun  menemme ic-kokoukseen pe 19.1. (katso nostecokalenteri) lounaskokoukseen, ja su 21.1.2024 on mahdollisuus osallistua rotarien säätiökokoukseen (Hollola-Salpakangas klubi ja piiri järjestää) Salpakankaan koulun kabinetissa klo 15-17. Käymme keilaamassa perinteiseen tammikuiseen tapaan 22.1. Launeen keilahallissa, seuraa nosteco-kalenteria, ja la 3.2. osallistumme perinteiseen tapaan Lahden Historiapäiville, ja 5.2. pidämme Hollolan Matkakeitaalla jäsenrekisteripäivitysteamsin ja käymme ajankohtaisia asioita läpi.  Kuvernööri tulee vierailulle ma 12.2., jolloin klubi aloittaa 16.30, lounas 17.00 ja normaali kuvernöörin vierailu 17.30 alkaen Matkakeitaan kabinetissa.  Meillä on myös mahdollista kuunnella omien jäsenten toivomuksia esitelmistä ja paikoista.

rotarien vuosivaihto-oppilaat piirikonferenssissa

Danican vuosivaihto-oppilas