Kartta latautuu...

Päiväys ja aika
21.10.2023 - 22.10.2023

Vaakuna sokoshotelli Hämeenlinna

Rotarypiiri D1390 järjestää Rotaryvuoden 2023–2024 Piirikonferenssin 21.-22. lokakuuta 2023.

Piirikonferenssi yhteydessä pidetään myös sääntömääräinen yhdistyskokous. Konferenssi järjestetään Hämeenlinnassa syksyisen Vanajaveden luonnonkauniissa maisemassa sijaitsevassa Original Sokos Hotel Vaakunassa.

Piirikonferenssimme sisältönä on TURVALLISUUS ja KONFLIKTIN ESTO. Tämä kokonaisuus tukee oivallisesti rotaryvuoden teemaa: Create Hope in the World!

Lauantain ohjelman aloittaa
Turvallisuusseminaari, jossa korkeatasoiset esitelmöitsijät alustavat em. aihekokonaisuudesta.
Keynote Speaker on Vanajaveden Rotaryklubin pitkäaikainen jäsen, liikenne- ja
viestintäministeri Lulu Ranne. Esitelmöitsijöinä ovat puolustusministeriön kansliapäällikkö Esa
Pulkkinen/ kansanedustaja Lindell kertoo kokonaisturvallisuudesta ja ”sumussa kulkemisesta ja sovittelija Piritta Virtanen kertoo sekä kansainvälisestä sovittelusta että paikallisesta sovittelusta ja Harwardin yliopistosta, josta toi sovittelun Suomeen.

Illalla on kuvernöörin illallinen ja sunnuntaina rotariasiaa sekä piirikokous. Piirikokouksessa meidän huomionosoitukset 2022-2023 kaudesta : harvinainen Award -huomionosoitus, kun olemme 100% Paul Harris – klubi ja lisäksi saimme suuren osan tavoitteistamme toteutettua.