Kartta latautuu...

11.09.2023

Tapahtumapaikka
Hollolan Matkakeidas

Klubi kokoontuu aktiviisesti ja klubineuvottelussa käsitellään taloutta, toimintaa sekä ajankohtaisia asioita:

päätetään osallistua rotakids-tapahtumaan syyskuussa, ja valitaan materiaalit ja paikka Vähä-Tiilijärven ympäri.

lisäksi: Hollolan ja Lahden alueen joulupuu-keräystapahtumaan 18.11.-11.12, lähteä Tallinnaan joulumarkkinoille 9.12., järjestää IC-kokous Kinnarin tilalla 27.11., järjestää rotari tutuksi -ilta 6.11., vuosikokous 20.11. ja kantaa lippu Hollolan itsenäisyyspäivänä 6.12. sekä osallistua jumalanpalvelukseen sekä päätetään osallistua jatkossakin vaihto-oppilaskuluihin tuhannella eurolla ja markkinoidaan kesävaihtoa, koska on vaikeampi päästä vuosivaihtoon kuin leiri tai kesävaihtoon. Kanadainen Danica tulee vaihtoon Kristiinan luo marras-joulukuussa jai Danica osallistuu klubin tapahtumiin. Danican Kanada-esitelmän ajankohta jäi auki vielä.

raportoidaan Hollolassa järjestettävästä Lahden alueen isäntäperhekoulutustapahtumassa 16.8./siht. Kristiina Vanhala-Selin, sekä piirin rotarisäätiökoulutuksesta 1.10./siht. Kristiina Vanhala-Selin järjestää

päätettiin että Ilkka edustaa presidenttinä klubia piirikonferenssissa, mutta turvallisuusseminaari on klubikerta.