Kartta latautuu...

Päiväys ja aika
16.03.2023

Lahden upseerikerho

Yrittäjyyskasvatuksella kohden kestävää kehitystä, Paula Kyrö. Hän on yrittäjyyden professori Jyväskylän yliopistosta. Hänen erityisalueita ovat mm. yrittäjyyden uudet muodot ja toimialat, yrittäjyyskasvatus ja virtuaalinen oppiminen, yrittäjyys ja kestävä kehitys sekä naisyrittäjyys.
Kannattaa tulla isommalla joukolla tapaamaan rotareita matalalla kynnyksellä.
Ruokailijoiden osalta ilmoittautumiset klubeittain (klubien sihteerit ilmoittaa) ti 14.3. mennessä Lahden Rotaryklubin sihteeri J-P Keräselle, jpkeranenjp@gmail.com tai puh. 041 544 4571. Ruokailumaksu (Launeen klubin ulkopuolisilla) on 15 €, mikä maksetaan tullessa kassalle. Ruokailu alkaa klo 16:30, ja esitelmä klo 17:00. IC-kokous Lahti-Launeen rotaryklubin viikkokokouksessa TORSTAINA 16.3. klo 16:30 Lahden Upseerikerholla. HUOM! Tämä IC-kokous korvaa kokonaan meidän oman pe 17.3. viikkokokouksemme Taivaanrannassa.

IC avec
Paikka: Lahden Upseerikerho