Kartta latautuu...

Päiväys ja aika
20.03.2023

Hollolan Matkakeidas

Hollolan uusi hyvinvointi- ja sivistysjohtaja Kim Strömmer kertoo ajankohtaisista Hyvinvointi- ja koulu- sekä varhaiskasvatuksen asioista. Kun sote lähti, suurin osa kunnan budjetista löytyy kouluista. Viimeksi erityisopetuksen koordinaattori ja rehtori Hanna Rabatti kertoi meille ainutlaatuisesta Kankaan erityiskoulun ja etappiluokkien järjestelyistä, mutta Kim Srömmer pyörittää koko koulu, varhaiskasvatus, vapaa-aikatoimen alueita sekä on mukana moniammatillisissa hyvinvointityöryhmissä soten ja alueen vapaaehtoistoimijoiden sekä palo- ja pelastus, sekä poliisin kanssa.

Kuntalaisten hyvinvointiin vaikuttaa kunnan ilmaiset tilat, järjestöjen tuki, kulttuuri- ja liikuntapalvelut sekä uimahallit, kirjasto. Suurimman rahapotin vie koulut ja varhaiskasvatus sekä nuorisotoimi, ja ennaltaehkäisevä työ.

Tervetuloa kuuntelemaan ajankohtaiskatsausta, mukaan voi tulla myös perheenjäsenet. (avec), Hollolan Matkakeitaalle.