Vuositeema

Rotary Internationalin vuositeema

Harjavallan Rotaryklubin vuositeema

Toteutetaan Rotaryn taikuus yhdessä

Klubissa tulee olla innostava ja turvallinen ilmapiiri, jossa uusia ideoita uskalletaan kokeilla. Emme voi etukäteen tietää mikä toimii ja mikä ei, siksi kaikkea voi ja kannattaa kokeilla. Klubissa toimii lukuisa määrä osaavia ja innokkaita rotareita. Heille on annettava mahdollisuus ja tilaa toimia. Hyvinvoivassa klubissa osataan myös pitää hauskaa.​

Harjavallan Rotaryklubi kuuluu

Rotary International piiri 1410 ry:n, jonka Governorinä on Ilkka Häkli. Hänen teemansa on ”Toteutetaan Rotaryn Taikuus Yhdessä”.

Piirillä on neljä painopistettä, joka velvoittaa myös meidän klubiamme;

1. Lisäämme vaikuttavuuttamme

2. Tavoitamme enemmän ihmisiä

3. Lisäämme jäsentemme sitoutumista

4. Parannamme sopeutumiskykyämme

Kuulumme piirinmme alue kolmoseen Huittisten, Kokemäen, Nakkilan, Punkalaitumen, Vammalan ja Äetsän klubien kanssa. Apulaiskuvernöörimme on Timo Merikallio.

Projektit

Jatkamme jo vakiintuneita omia projektejamme. Valtalainen joulu- projekti (Eija- Maaria Jussila, Leena Lehtimäki, Maaria Juvela). Ikäihmisten digiopetus (Tuomo Lindgren , Erkki Karinen, Kalevi Ovaska, Juhani Juvela). Tienaa käytökselläsi kesätyöpaikka (Leena Ranki, Heikki Saari, Juhani Juvela). Vesireppuprojekti sekä nuorisovaihto (Hanna- Leena Markki).

Lisää tietoa rotareista

Kokoontumistiedot

Paikka:
Harjavallan Latumaja
Pyydyskatu 4
29200 Harjavalta

Aika:
Joka toinen maanantai klo 12.00-12.30
Lounas Hakuninmäen ravintolassa kokouksen jälkeen.

Ei tapahtumia