Yhteiset projektit

Ylöjärven Rotaryklubi on osallistunut moniin piirimme 1390 yhteisiin tapahtumiin. Olimme päävastuussa ensimmäisen Rotary Day -päivän järjestelyissä elokuussa 2014 Särkänniemen Elämyspuistossa. Sittemmin Rotary Day -tapahtumasta on muodostunut vuosittainen perinne piiriimme. Tapahtumassa kerroimme sekä Rotaryn että klubimme toiminnasta, mm. vaihto-oppilastyöstämme ja projekteistamme.

Maailman poliopäivää 24. helmikuuta klubimme jäsenet ovat juhlistaneet mm. osallistumalla Tammer Nova Rotaryklubin järjestämille hyväntekeväisyysillallisille.

Seuraa toimintaamme. Tiedotamme tulevan vuoden tapahtumista ja osallistumisestamme näihin yhteisiin tapahtumiin näillä sivuilla ja sosiaalisen median kanavissamme.

Kuvassa Rotaractorit maalaavat kasvomaalauksia lapsille Särkänniemen Elämyspuistossa elokuussa 2019.

Kokoontumistiedot

Paikka: