Kartta latautuu...

Päiväys ja aika
14.03.2021

Räikän ranta

Rotaryklubimme vietti presidentti Timo Siren johdolla ulkoilupäivää Räikän rannassa. Sää suosi, niin kävelijöitä, pilkkijöitä kuin hiihtäjiäkin. Tilaisuus alkoi noin tunnin kestävällä pilkkikisalla, hiihtolenkillä ja ulkoilulla. Kalapaikkoja etsittiin aina Keijärven vastarannalta asti, mutta vanha totuus ”ei merta edemmäs kalaan” piti tällä kertaa paikkaansa, sillä Matti Poikolainen pilkki kisan ainoan kalan aivan makkaranpaistopisteen vierestä, tosin virallisen kilpailuajan jälkeen :-).

Kalan hän ympäristörotarina päästi takaisin kasvamaan, koska ympäristöasiat ovat Rotaryn uusi kärkiteema. Matti oli kisan ylivoimainen voittaja ja ykköspalkinnon saaja, kaksi muuta palkintoa arvottiin kaikkien päivään osallistuneiden kesken ja onni suosi Aarre Rantaa ja Hannu Kirveslahtea. Hienot palkinnot lahjoitti Eija, jolle suuri kiitos.

Lopuksi paistettiin makkaraa presidentin toimiessa pääkokkina sekä juotiin presidentin vaimon tekemää vadelmamehua. Vadelmat oli poimittu Keijärven rantapenkalta oman rantasaunan kupeesta. Kiitos makoisasta mehusta!