Kartta latautuu...

08.09.2020

Tapahtumapaikka
Arkta Oy

Ylöjärven Rotaryklubi vieraili aveceineen Arkta Oy:n uudistetuissa toimitiloissa 8.9.2020. Arkta Oy on klubimme kunniajäsenen Esa Kiiverin ja puolisonsa Viola Kiiveri vuonna 1988 perustama perheyritys. Yrityksen missio ilmenee kotivujen etusilta: “Yhdessä hyvää rakentamassa.  Meille jokainen kohtaaminen on tärkeä, sillä yhdessä voimme rakentaa jotain ajatonta ja kestävää. Yhteinen osaamisemme takaa turvallisuuden, viihtyvyyden sekä arvon säilymisen elämäsi tärkeimmissä kohtaamispaikoissa, kodeissa ja julkisissa tiloissa.”

Tilaisuuden aluksi nautimme maukkaan turkkilaisen päivällisen perheravintola Halicissa .

Toimitilakierroksella tutustuttiin Arkta Oy:n asiakas- ja toimihenkilötiloihin sekä “kaikkein pyhimpään”. Myös ehdittiin vaihtamaan kuulumisia.

Rakennusneuvos Esa Kiiveri tervetulopuheenvuoron aluksi muisteli meneitä eli edellistä klubimme vierailua, josta oli ehtinyt vierähtämään jo 15 vuotta (aika kuluu nopeasti).

Arkta Konsernin varatoimitusjohtaja Maarit  Sääksi esitteli konsernin yritysrakennetta ja laajaa tuotantoa.

Arkta Rakennus Oy:n toimitusjohtaja Hanna Marttila kehui yrityksen laadukasta rakennustuotantoa.

Kiitos paljon vieraanvaraisuudestanne: Maarit, Hanna, Viola ja Esa!