Keitä olemme

Vöyrin Rotaryklubi pyrkii olemaan aktiivinen rotaryklubi Vöyrillä. Kokoonnumme kuukauden ensimmäisenä ja kolmantena tiistaina iltakokoukseen klo 18:00 – 19:00 Maj-Lens kabinetissa Vöyrin Norrvallalla ja kuukauden muina tiistaisina lounaskokoukseen klo 12.00-13.00 Elsas kökin kabinetissa myös Norrvallalla, tapaamaan toisiamme, kuulemaan kiinnostavia esitelmiä ja edistämään hyvää omalla paikkakunnallamme. Käymme myös vierailemassa erilaisissa kohteissa. Tuemme kansainvälisen Rotaryn humanitaarisia projekteja, osallistumme nuorisovaihtoon ja edistämme lähiseudun hyvinvointia.

Klubimme on perustettu 28.10.1954. Kummiklubimme on Oravais Rotaryklubi. Klubissamme on nykyisin ainoastaan 9 jäsentä (joista 1 on kunniajäsen) ja tämän takia haemme nuoria aktiivisia jäseniä varmistamaan klubin  tärkeä läsnäoloa paikkakunnallamme. Olemme osa piiriä 1385. (Linkki piirin sivulle).

Harrastus, jolla on tarkoitus

Nuorisovaihdon tukeminen on meille tärkeä. Järjestämme nuoria Rotaryn kansainväliseen nuorisovaihtoon. Meidän mielestämme nuorisovaihto on mitä parhainta ruohonjuuritason kansainvälistymis- ja rauhankasvatusta.

Pidämme arvossa kansainvälisen Rotary Internationalin ponnisteluja ja järjestön arvokasta työtä muun muassa polion hävittämiseksi maapallolta. Pelkästään tähän työhön Rotary on suunnannut runsaasti vapaaehtoisvoimaa sekä yli 1,2 miljardia US-dollaria.

Vaikuttava kansainvälinen verkosto

Rotary on Chicagossa 23.2.1905 perustettu kansainvälinen palvelu- ja hyväntekeväisyysorganisaatio. Rotary Internationalin kotipaikka on Evanston, USA:n osavaltiossa Illinoisissa. Tunnuslauseemme on Palvelu itsekkyyden edelle (Service Above Self).

Rotaryyn kuuluu 1,2 miljoona jäsentä 35 000 klubissa yli 200 maassa. Rotary on merkittävä kansainvälinen palvelu- ja hyväntekeväisyysjärjestö. Suomi on jaettu viiteen rotarypiiriin, joista yhteen kuuluvat myös Viron klubit. Suomessa ja Virossa on yhteensä 300 klubia, joissa runsaat 10 000 rotaria.

Kokoontumistiedot

Paikka:
Kuukauden ensimmäinen ja kolmas tiistai:
- Maj-Lens kabinetti Norrvalla, Vöyrintie 305-307, 66600 Vöyri
Kuukauden muut tiistait:
- Ravintola Elsas kök Norrvalla, Vöyrintie 305-307, 66600 Vöyri

Aika:
Tiistaisin klo 18:00-19:00 (kuukauden ensimmäinen ja kolmas tiistai)
Tiistaisin klo 12.00-13.00 (kuukauden muut tiistait)

Ei tapahtumia.