Rotary Internationalin tuleva presidentti Mark Maloney on julkistanut oman presidenttikautensa 2019-2020 teeman. Maloney haluaa vahvistaa Rotarya lisäämällä jäsenten suhteita ympäröivään yhteiskuntaan ja kehittämällä jäsenyydelle uusia malleja.

Teema Rotary connects the world – Rotary yhdistää maailman julkistettiin tulevien kuvernöörien kansainvälisessä koulutuksessa 14.1. San Diegossa Kaliforniassa.

“Tärkeintä on, että kasvatamme Rotaryä lisäämällä palvelutoimintaamme, tekemällä vaikuttavampia hankkeita ja ennen kaikkea lisäämällä jäsenkuntaamme, jotta voimme saavuttaa enemmän”,

Maloney uskoo, että jäsenten välinen yhteys on rotariuden keskiössä. ”Rotaryn kautta saamme yhteyden toisiimme syvällä ja merkityksellisellä tavalla eroavaisuuksistamme huolimatta. Luomme yhteyksiä ihmisiin, joita emme ilman Rotarya olisi koskaan tavanneet, mutta jotka ovat kaltaisiamme enemmän kuin olisimme voineet etukäteen uskoa. Rotary yhdistää meidän yhteisöihimme, ammatillisiin mahdollisuuksiin ja ihmisiin, jotka tarvitsevat apuamme”.

Lue lisää Mark Maloneyn ajatuksista täältä.