Tapiolan Rotareiden syyskausi avattiin 25.08.  Paikalle oli saapunut ilahduttava määrä jäseniä huolimatta vielä jatkuvasta kesäajasta.  Keskustelimme syksyn ohjelmasta ja muista tulevista aktiviteeteista.

Kesäaikana toiminta on ollut seis lukuunottamatta vaohto-oppilastoimintaa.  Kesän aikana meiltä oli kesävaihdossa nuoria ja saimme vaihto-oppilaan Perusta.  Lähetimme myös nuoren vuosivaihtoon.  Näistä kuulemme myöhemmin.

Golfissa kilpailimme Leppävaaran veljiä vastaa.  Valitettavasti he olivat tällä kertaa niskan päällä.  Onnea Leppävaaran Rotaryklubille!

Isännöin ensimmäistä kokoustamme uutena presidenttinä.  Toivon, että kaudestani tulee yhtä menestyksekäs kuin edeltäjieni kaudet.  Yhdessä saamme paljon aikaan!

Uusi kausi alkaa maailmalla varsin epävakaissa olosuhteissa.  Toivomme kaikki, järjen ääni alkaisi voittaa alaa.

Hyvää syksyä kaikille!

Risto Luukkonen, presidentti