Tapiolan Rotaryklubin vuosi on päätöksessä. Viime perjantaina (02.06.2023) oli rotaryvuoden viimeinen kokous. Kokous oli tavanomaista juhlavampi. Ravintola oli laittanut pöydän hienoksi ja valmistanut meille oikein juhlamenun. Kiitos siitä heille.

Kokouksessa muisteltiin kuluneen vuoden tapahtumia sekä tietysti vaihdettiin ”käädyt”. Tämän vuoden presidentti eli allekirjoittanut asetti käädyt tulevan kauden presidentin Risto Luukkosen kaulalle. Onnea ja menestystä Ristolle vaativaan tehtävään.

Klubi oli päättänyt antaa minulle PHF- kunniamerkin ansiokkaasta työstä klubin hyväksi. Merkki luovutettiin tässä kokouksessa ja se tuotti minulle kyllä erityistä mielihyvää. Kiitos arvostuksesta rotaryveljet ja -siskot.

Vähän tuntuu pientä haikeutta kun tätä tässä kirjoittelen. Vuosi on kulunut nopeasti ja antanut minulle paljon. Laitan tähän liitteeksi muutaman kuvan kokouksesta.

Hyvää kesää kaikille,

Kari Louhenkilpi, presidentti (1.7. 2022- 30.06. 2023)

Juhlapöytä

Ruokailu menossa