Toimintamme on jatkunut edelleen vilkkaana.

Olemme kuunneelleet mielenkiintoisia esitelmiä. Esimerkiksi kansanedustaja Mia Laihon todella ajankohtainen esitelmä hyvinvointialueista ja Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueesta erityisesti. Alueet eivät suinkaan ole valmiit vielä vuodenvaihteessa vaan työ jatkuu alueiden kehittämiseksi varmaankin vielä vuosia.

Marraskuun lopulla vietimme perinteisen pikkujoulujuhlan ja kuun vaihteessa meillä oli taas perinteinen Joulukirkko Suvelan kappelissa. Joulukuussa saimme kolmannen uuden jäsenen. Jäsenmäärämme on nyt 60.

Olemme myös yhdessä Leppävaaran Rotaryklubin kanssa lahjoittaneet 1000 euroa espoolaisten lapsien ja nuorten tukemiseksi. Lahjoitus tehtiin Espoon Pelastakaa Lapset ry:n kautta. Yhdistys hankkii vähävaraisille lapsiperheille ruokalahjakortteja ja lapsille joululahjoja.

Tulevana perjantaina 16.12. on klubin viimeinen viikkokokous ja siirrymme joulutauolle. Kiitos klubin jäsenille aktiivisesta osallistumisesta ja erilaisten tilaisuuksien järjestämisestä. Kiitos myös  esitelmöitsijöille hienoista ja mielenkiintoisista esitelmistä.

Toivotan kaikille oikein Hyvää ja Rauhallista Joulua sekä Onnellista Uutta Vuotta. Toivokaamme, että ensi vuonna vihdoin päästäisiin eroon koronasta ja että Ukrainaan saataisiin rauha ja vaikka koko maailmaan.

Kari Louhenkilpi                                                                                                                                              Presidentti

Kuvassa keskellä ”lahjashekin” vastaanottaja Anja Kosonen Espoon Pelastakaa Lapset Ry:stä. Kuvassa vasemmalla minä ja oikealla presidentti Harri Virtanen Leppävaaran klubista