Keväiset Vapputerveiset täältä Särkisalosta !

On kulunut jo jonkinverran aikaa siitä kun viimeksi kirjoitin Tapiolan Rotaryklubin kuulumisia. Paljon on mukavia asioita taas tapahtunut Espoossa ja Tapiolassa. Päällimmäisenä tulee mieleen vierailuni tyttöjen futisturnauksessa, Panda-cup kaveriturnauksessa 15.-16. huhtikuuta. Oli aurinkoinen ja lämmin kevätpäivä. Turnauksessa oli mukana yli 2000 innostunutta, nuorta futaria sekä lisäksi heidän vanhempiaan, isovanhempiaan ja sisaruksiaan. Tänä vuonna mukana oli tyttöjen lisäksi myös poikia. On hienoa olla tukemassa Tapiolan Rotaryklubin jäsenenä tälläistä tapahtumaa. Varmaankin jatkamme tukeamme myös syksyn turnauksessa.

Meitä Tapiolan rotareita on kevään aikan työllistänyt paljon ”Isovanhemmat ja lastenlapset yhdessä”- kampanja. Kampanja järjestetään yhdessä ”Tapiolan kesänavaus”- tapahtuman kanssa lauantaina 27.05.2023. Tapahtumaan liittyy ohjelmaa esimerkiksi Tuulikinsillalla, jossa on mm. kasvomaalausta, pomppulinna, katuliituja, keppihevosrata ja paljon muuta. Tapahtumia järjestetään myös Tapiolan alueen yhteisöissä. Näistä esimerkkinä voisi mainita vaikka ”Museo Leikin”, jossa järjestetään juuri isovanhemmille ja lastenlapsille tarkoitettuja ilmaisia työpajoja (askarrellaan neppisautoja ja muuta). ”Isovanhemmat ja lastenlapset yhdessä”- kampanjan mukana olevat tahot tullaan kokoamaan ”Tapiolankeskus.fi” nettisivuille hyvissä ajoin ennen tapahtumaa.

Laittakaapa jo nyt tuo päivämäärä muistiin. Tarjontaa riittää kaikenikäisille, erityisesti lapsiperheille painottuen kuitenkin isovanhempien ja lastenlasten yhteiselle tekemiselle. Jos tässä kampanjassa onnistumme, jatkamme ja kehitämme tätä myös tulevina vuosina.

Kevät on pitkällä, valoa riittää, luonto puhkeaa loistoonsa. Hienoa aikaa !

Kari