Vaihto-oppilaat Noortje Geerling, Noora Nygren ja Roosa Ropponen vierailivat klubikokouksessa viime perjantaina (26.05.2023).

Hollannista kotoisin oleva Noortje on ollut vaihto-oppilaana Suomessa viime kesästä alkaen. Noora taas on lähdössä tulevana kesänä vaihto-oppilaaksi Chileen. Roosa oli viime kesänä leirivaihdossa Sveitsissa ja on nyt lähdössä leirivaihtoon Itävaltaan. Syksyllä saamme sitten taas uuden vaito-oppilaan Perusta Suomeen. Eli aika vilkasta on ollut (ja on) klubin vaihto-oppilastoiminta. Onneksi olemme saaneet tehdä yhteistyötä Espoo- Meri klubin kanssa Noortjen osalta.

Kokouksessa kuulimme Noortjen hienon esitelmän vuoden tapahtumista Suomessa, Roosan terveiset viime kesän leirivaihdosta sekä Nooran odotukset tulevalle Chilen vuodelle. Syksyn kokouksessa kuulemmekin sitten Roosan tuoreet Itävällan terveiset ja saamme tutustua meidän perulaiseen uuteen ystäväämme.

Geertje kertomassa vuoden tapahtumista