Vasemmalta Teuvo, Anna, Noortje, Kari (pres.), Anni,Leea

Klubin vieraana viime perjantain (14.10.2022) kokouksessa olivat vaihto-oppilaamme Anna Leppälä ja Noortje Gerling. Anna oli kesävaihdossa Saksassa ja Noortje on nyt vuosivaihdossa Suomessa. Noortjen kotimaa on Hollanti.

Vieraanamme kokouksessa olivat myös Teuvo Metsäpelto Espoo Meri Rotaryklubista sekä rehtori Anni Virnes Etelä-Tapiolan lukiosta. Klubimme toimii nuorisovaihdossa yhteistyössä Espoo Meren kanssa. Etelä-Tapiolan lukio taas on Noortjen koulu tämän lukuvuoden. Todettakoon, että Etelä-Tapiolan lukion on hyvin kansainvälinen lukio, jossa on edustettuina alkuperältään hyvin monia kansallisuuksia.

Anna ja Noortje kertoivat hienoista kokemuksistaan vaihto-oppilaana. Noorjen tavoittena on myös suomenkielen oppiminen.

Hienoa antaa nuorille mahdollisuuksia kansainvälistyä ja itsenäistyä.

Kuvassa vasemmalta: Teuvo, Anna, Noortje, Kari (pres.), Anni ja Leea (klubin nuorisovaihtovastaava)