Tapiolan Rotaryklubi vieraili eilen (21.03.2023) Kauniaisten Rotaryklubin kokouksessa Villa Bredassa. Kokouksen esitelmöitsijänä oli Aalto- yliopiston kyberturvallisuuden professori Jarno Limnell. Hän piti erittäin mielenkiintoisen esitelmän aiheesta ”Suomen turvallisuus”. Hän käsitteli aihetta laajasti lähtien reaalimaailman fyysisestä turvallisuudesta aina ihmisten luoman ”bittimaailman” turvallisuuteen.

Hänen ja muidenkin ajatuksia voi lähestyä mm linkin www.cinea.fi/natotutuksi kautta sekä lukemalla kirjan Limnell- Iloniemi ”UHKAKUVAT” (ISBN 9789522915108).

Loppupäätelmä eilisessä esitelmässä oli, että ”HYVIN MEILLE KÄY”. Aika rohkaisevaa; edellytyksenä tälle on lopulta Suomen yhtenäisyys, sisäinen eripura on suurin uhkakuva.

Kiitos Kauniainen vierailukutsusta ja tervetuloa vierailulle Tapiolaan !