Tapiolan Rotaryklubi valitsi Kalle Jokipaltion ”Vuoden 2023 Nuoreksi Tapiolalaiseksi”. Kalle on Etelä-Tapiolan Lukion tämän kevään abiturientti. Hän täyttää 19 vuotta kesäkuussa. Kalle asuu Haukilahdessa mutta on aktiivinen toimija Tapiolassa ja siten täyttää klubimme valintakriteerit.

Kalle oli viime perjantaina (31.03.2023) vierailemassa klubimme kokouksessa ja samalla vastaamassa klubilaisten kysymyksiin.

Päätöksemme nimetä Kalle ”Vuoden 2023 Nuoreksi Tapiolalaiseksi” perustuu hänen aktiivisuuteensa koulunsa opiskelijakunnassa ja sen edustajana. Hän on esimerkillinen nuori, joka ei ole säästellyt voimiaan koko kouluyhteisön hyvinvoinnin edistämisessä.

”Vuoden Nuori Tapiolalainen” ja ”Vuoden Tapiolalainen” valitaan vuorovuosina. Ensi vuonna on siten taas vuorossa ”Vuoden Tapiolalaisen” valinta. Todettakoon, että viime vuonna valittiin ”Vuoden 2022 Tapiolalaiseksi” toimitusjohtaja Aki Kangasharju.