Rotarysäätiö käyttää lahjoituksemme hankkeisiin,  joiden tarkoituksena on parantaa ihmisten elämää maailmassa. Rotarysäätiö The Rotary Foundation on Rotary Internationaalin hyväntekeväisyydestä huolehtiva osa.  Rotarysäätiö rahoittaa ja käyttää asiantuntemustaan meille tärkeisiin asioihin, kuten esim. polion hävittämiseen maailmasta ja rauhan edistämiseen. Säätiö myöntää apurahoja kestäviin hankkeisiin, kuten lukutaidon parantamiseen, sekä köyhyyden  ja nälänhädän poistamiseen.
Hankkeissa on tärkeää jättää pysyviä vaikutuksia kohdeyhteisöihin.

Kohdistamme ponnistelumme seitsemään alueeseen paikallisesti ja globaalisti.

Näitä ovat:
– rauhantutkimus sekä konfliktien ehkäisy ja sovittelu
– sairauksien ehkäisy ja hoito
– vesi ja sanitaatio
– äidin ja lapsen terveys
– peruskoulutus sekä luku- ja kirjoitustaito
– taloudellinen ja yhteiskunnallinen kehittäminen
– ympäristöstä huolehtiminen.

Säätiön tunnustettu läpinäkyvyys ja ainutlaatuinen rahoitusmalli varmistavat, että lahjoituksemme hyödynnetään parhaalla mahdollisella tavalla.  Sinäkin voit lahjoittaa ja osallistua Rotaryn välityksellä elämää muuttavaan työhön!

Lue lisää Rotarysäätiöstä – The Rotary Foundation