RYLA

RYLA –
Johtajuuskoulutusta nuorille

RYLA (Rotary Youth Leadership Awards)

RYLA on Rotaryn nuorisotoimintamuoto, jolla koulutamme 1430-vuotiaita aloitekykyisiä ja aktiivisia nuoria omatoimisuuteen ja johtajuuteen. Tämä tapahtuu Rotaryn järjestämissä RYLA-seminaareissa, joissa kehitetään mm. nuorten harkintakykyä, päätöksentekokykyä sekä esiintymistaitoa. Kouluttajina toimivat paikallisen rotaryklubin jäsenet tai muut eri alojen asiantuntijat, jotka kertovat ammattiinsa ja johtajuuteen liittyvistä omista kokemuksistaan.

RYLA-johtajuuskoulutuksia järjestävät yksittäiset klubit tai useat klubit yhteistyössä, järjestäjänä voi olla myös rotarypiiri. RYLAn yhteistyötahona voi olla koulu tai muu yhteisö. Osallistujat valitaan hakemusten perusteella tai yhdessä yhteistyökumppanin kanssa.

Ota rohkeasti yhteyttä alueesi rotaryklubeihin ja kysy lisätietoa alueellasi järjestettävistä RYLA-koulutuksista.

Kokoontumistiedot

Paikka: