Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika
14.05.2021

Hyvät Karhunpään rotarit ja Pori Klubin presidentti Lauri Hirvola,

Tämän viikon kokouspäivämme osuu helatorstaille, joten emme pidä tällä viikolla omaa kokousta.

Porin Rotaryklubi on kuitenkin toivottanut meidät tervetulleeksi vierailemaan omaan kokoukseensa perjantaina 14.5. klo 12:30. Pori Klubin kokous pidetään tällä viikolla poikkeuksellisesti Yyterin Golfklubilla (Karhuluodontie 85, 28840 PORI). Esitelmävuorossa on Yyteri golfin toimitusjohtaja Markus Björlin, joka kertoo golfista harrastuksena ja Yyterin golfkentästä. Huomioittehan, että kokous ja esitelmä alkavat klo 12:30. Sitä ennen voi halutessaan nauttia lounaan tai kahvit Yyterin Golfklubin ravintolassa omaan tahtiin. Kokous saatetaan pitää sään niin salliessa Klubin terassilla tai muulla ulkoalueella.

Olen sopinut veli Laurin kanssa, että asioiden sujuvuuden varmistamiseksi toivomme ilmoittautumista kokoukseen vierailijaksi suoraan Laurille, mieluiten sähköpostitse lauri.hirvola@gmail.com. Kiitos jo etukäteen Laurille!

Tiedotusasioina myös seuraavat:

Keväistä lämpöä odotellessa,