Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika
29.04.2021

Arvoisat veljet ja sisaret,

Sain juuri tiedon, että Buccon alakerran tila on vielä torstaina remontissa emmekä sen vuoksi voi kokoontua siellä. Muutamme näin ollen tapaamispaikakkamme huomenna Ravintola Borgiin Borg Kitchen & Bar (ravintolaborg.fi), jossa nautimme lounaan yläkerrassa (varasin pöydät 12 hengelle) ja pidämme klo 12:30 alkaen kokouksen alakerran kabinetissa. Lounaaseen sisältyvät kahvit pyysin kattamaan kabinettiin, joten meillä on hyvin aikaa syödä lounas kiireettömästi.

Ystävällisesti,

Jani

040 831 9233

Hyvät Karhunpään Rotarit ja erityisesti esitelmöitsijämme Petri Kivineva,

Alueemme parantuneen koronatilanteen ja AVIn maaliskuisen tulkinnan (yleisötilaisuuksia, joita koskee 6 henkilön kokoontumisrajoitus, ei sovelleta kokouksiin, joihin osallistuminen on rajattu vain suljetun yhteisön jäsenille) mukaan voinemme erityistä varovaisuutta noudattaen palata hybridimallin mukaiseen kokouskäytäntöön. Järjestämme siis tämän viikon kokouksen sekä fyysisesti ravintola Buccon alakerrassa, johon käynti Katariinankadun puoleisesta ovesta, että etänä (linkki alla). Muistutan kuitenkin, että kokoukseen voi saapua vain täysin terveenä, pidämme kokouksessa mahdollisuuksien mukaan turvavälit ja käytämme maskeja muulloin kuin syödessämme. Kehotan lisäksi jokaista jäsentä itse käyttämään harkintaa, osallistuuko kokoukseen etäyhteyden välityksellä vai saapuuko paikan päälle.

Kokouksemme aiheena on tällä viikolla Timo Salosen jäseneksi ottaminen sekä Porin Leipä Oy:n toimitusjohtaja Petri Kivinevan esitelmä aiheesta Porin Leipä ja leipomomarkkinat Suomessa. Toivotan Petrin lämpimästi tervetulleeksi kokouksemme vierailuesitelmöitsijäksi.

Liitteenä on myös piirikuveröörimme Anitan lähettämä pyyntö vastata jäsenkyselyyn, jossa kartoitetaan piirimme ja Suomen Rotarypalvelun toimintaa.

Ystävällisesti,

Jani Peltonen

040 831 9233

Microsoft Teams meeting