Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika
21.01.2021
12:00 - 13:00

Hyvät Karhunpään rotarit, AG Orvo, muiden porilaisten klubien presidentit sekä vierailijamme Minna Nore,

Tällä hetkellä Satakunnan ja Porin tautitilanne näyttää sen verran hyvältä, että pidämme tämän viikon kokouksen sekä livenä että etänä. Kokouspaikkamme on ravintola Buccon alakerran juhlatila ja sinne sisäänkäynti on ravintolan Katariinankadun puoleisesta sisäänkäynnistä (Katariinankatu 2). Kokoontumisrajoitusten osalta noudatamme 20 hengen enimmäismäärää, mutta se ei liene meille ongelma. Muistattehan myös, että paikalle voi saapua vain täysin terveenä! Mahdollisia vierailijoita muista klubeista pyydän ilmoittautumaan etukäteen sähköpostitse (jani.peltonen@pohjola.fi). Etäyhteys kokoukseen ja esitelmään avataan klo 12:30, Teams -linkki löytyy alta.

Vieraanamme ja esitelmöitsijänämme on Satakunnan kauppakamarin toimitusjohtaja Minna Nore. Minna on luvannut kertoa meille kuulumisia kauppakamarilta yleisesti ja erityisesti tämän hetken tärkeimmissä aktiivisessa vaiheessa olevista hankkeista.

Microsoft Teams meeting

Join on your computer or mobile app

Click here to join the meeting

Learn More | Meeting options