Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika
30.09.2021
12:00 - 13:00

tässä Teams-linkki siltä varalta ettet pääse kokoukseen mutta haluat osallistua etäyhteyttä käyttäen.

Hyvät Karhunpään rotarit

Tervetuloa kokoukseen Suomalaiselle Klubille torstaina 30.9. klo 12.30. Lounas on tarjolla klo 12 alkaen.
Tällä kertaa meillä on ilo ottaa joukkoomme uusi jäsen, Petri Kivineva. Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee toivottamaan Petrin tervetulleeksi!
Samalla muistutan jäsenyysseminaarista, joka järjestetään Porissa la 2.10. sekä samana päivänä välittömästi jäsenyysseminaarin jälkeen järjestettävästä YEO-koulutuksesta.

Piirin syysseminaari järjestetään Loimaalla la 9.10. Näillä näkymin Karhunpäätä edustaa presidentti, tällä kertaa päällekkäisyyksien vuoksi etänä.

Torstaina on kokouksen yhteydessä tilaisuus ostaa pääsylippuja 20.10. järjestettävään poliokonserttiin hintaan €20/kpl. Tiedoksi kaikille, että konserttitilan kapasiteetti on rajallinen ja olen vielä tämän viikon aikana vierailemassa 3 muussa porilaisessa klubissa lippuja myyden. Meri-Porissa sain jo toista tusinaa lippua kaupaksi eli siinä hyvä alku lipunmyyntiin Karhunpään ulkopuolelle. Torstaina siis oiva tilaisuus karhunpääläisille varata omat paikkansa.

T-paitaprojektimme on edennyt ja muutamaa koulua kaivataan vielä lahjoituksen kohteeksi aiempien Uudenkoiviston ja Kaarisillan lisäksi. Toivon saavani ehdotuksia lähiaikoina.

Terveisin
Pekka