Kartta latautuu...

Päiväys ja aika
20.01.2022

Porin Suomalainen Klubi

Hyvää uutta vuotta kaikille karhunpääläisille! Toivottavasti pyhät sujuivat hyvin ja saitte tilaisuuden rauhoittua lähimmäistenne kanssa.

Korona ei tunnu meitä päästävän puristuksestaan mutta koitetaan näissäkin olosuhteissa pitää toimintaa yllä samaan tyyliin kuin syksyn aikana. Tarkoittaa siis mahdollisuutta osallistua etäyhteydellä mutta myös normaalin tavan mukaisesti Klubin yläkerran juhlasalissa. Tarkistin Klubin kanssa ja heillä ei nykyrajoitusten puitteissa ole estettä ottaa meitä vastaan, koska 75% kapasiteetista on lupa käyttää ja juhlasalissa ei turvavälien pitäminenkään tuota ongelmaa. Mikäli rajoitukset kiristyvät toimimme luonnollisesti niiden mukaisesti.

Ensimmäisen kokouksen esitelmän pitää Heimo Hietanen.

Toivon runsaslukuista osallistumista uuden kalenterivuoden ensimmäiseen kokoukseen!

Tässä linkki niille, jotka haluavat osallistua etäyhteydellä:

Pekka

presidentti 2021-22