Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika
07.01.2021

Hyvät Karhunpään rotarit, AG Orvo sekä muiden porilaisten klubien presidentit,

Aloitamme Karhunpäässä tämän uuden vuoden 2021 vauhdikkaasti kansainvälisellä vierailulla: Rotary eClub Onen presidentti Peter Zwicky Sveitsistä tulee linjoille kertomaan meille, miten maailmanlaajuinen rotariklubi toimii. Pyysin häntä kertomaan meille, miten klubi, jonka jäsenet asuvat eri puolilla maapalloa ja tapaavat lähes aina etänä, pystyvät tekemään toiminnastaan kiinnostavaa ja sitouttavaa jäsenilleen.

Tervetuloa kaikki mukaan linjoille klo 12:30 alla olevan linkin kautta. Pyydän myös muita presidenttejä jakamaan tämän kutsun jäsenilleen, toivottavasti saamme Peterille mukavasti kuulijoita linjoille. Voitte etukäteen tutustua Rotary eClub Onen nettisivuihin täältä: https://www.rotaryeclubone.org. Teams -kokous avataan n. 12:25, joten linjoille voi saapua hyvissä ajoin.

Microsoft Teams meeting

Join on your computer or mobile app

Click here to join the meeting

Learn More | Meeting options