Kartta latautuu...

10.02.2024

Naantalin urheilutalo

Sataman Valot hyväntekeväisyys tanssiaiset 2024,

Perinteinen, suosittu hyväntekeväisyystapahtumamme Sataman Valot pidetään lauantaina 10. helmikuuta  jälleen Naantalin Urkkatalolla!

Tilaisuus alkaa lauantai iltana kello 18:00, ja tanssimusiikista vastaa perinteiseen tapaan Satamajätkät Lapan johdolla.

Liput maksavat 40 euroa, ja hinta sisältää Trapin loihtiman buffet ruokailun. Myös baari löytyy ja virvokkeita on perinteisesti myynnissä.

Järjestämme myös arpajaiset ja huutokaupan. Arpajaispalkintoja voi jokainen tuoda etukäteen esim. viikkokokoukseen. Arvokkaimmat lahjoitukset huutokaupataan. Tilaisuuden tuotto käytetään hyväntekeväisyystoimintaamme.

Lippuja voi ostaa etukäteen hallituksen jäseniltä tai Pienestä kirjapuodista torin laidalta. Ne voi ostaa etukäteen myös viikkokokouksessa. Jokaiselta jäseneltä veloitetaan kahden lipun hinta (80) euroa. Nämäkin liput voi noutaa Pienestä kirjapuodista. Jos ei pääse itse voi myydä tai lahjoittaa liput eteenpäin.

Kannustakaa myös rotarihenkisiä ystäviänne ostamaan liput ja tulemaan viettämään hauska ilta hyvässä seurassa. Nyt on kaikkien hyvä aktivoitua, jotta saamme talon täyteen iloista juhlaväkeä!

Jari Nygård

presidentti