Toiminta

Rotarina sinulla on mahdollisuus toimia, vaikuttaa ja tehdä hyvää. Lisäksi saat mahtavan sosiaalisen verkoston ja elinikäisiä ystäviä niin kotipaikkakunnaltasi kuin maailmanlaajuisesti. Voit myös verkottua oman harrastuksesi jakavien muiden rotareiden kanssa rotareiden moninaisissa kansainvälisissä harrastusryhmissä.

Haluamme rotareina vaikuttaa ajankohtaisiin haasteisiin. Toteutamme vuosittain paikallisia projekteja, osallistumme Rotarypiirin yhteisiin hankkeisiin ja tuemme humanitaarisia projekteja koordinoivan Rotarysäätiön kautta maailmanlaajuisia hyväntekeväisyys- ja palveluhankkeita, tärkeimpänä Polio-sairauden poistaminen maailmasta.  Tartumme toimeen pysyvien muutoksien aikaansaamiseksi maailmassa, yhteisössämme ja itsessämme.

Kokoontumistiedot

Paikka: