TULEVIA TAPAHTUMIA

14.12. Mikkelin Rotaryklubien yhteinen pikkujoulu alkaen kello 18.  Ohjelmallisessa joulu-buffetissa näyttelijä Pauliina Hukkanen hauskuttaa anteliaana Annelina.

SYYSKAUDEN MENNEITÄ TAPAHTUMIA

26.10 pidettiin klubin sääntömääräinen vaali- ja vuosikokous.  Kokouksessa päätettiin tulevan toimintavuoden toimihenkilöt, vahvistettiin edellisen toimintavuoden tase, myönnettiin vastuuvapaus edellisen toimintavuoden hallitukselle, vahvistettiin kuluvan toimintavuoden tulo- ja menoarvio sekä liittymis- ja jäsenmaksu kevätkaudelle 2023.

19.10. Kansaedustaja Jari Leppä piti Mikkelin Rotaryklubien yhteisessä kokouksessa kiinnostavan ja vilkasta keskustelua aiheuttaneen alustuksen aiheesta Huoltovarmuus osana kokonaismaanpuolustusta.

11.10. Mikkelin rotarit ja Olli Smolander Lappeenranta Saimaan rotaryklubista esittelivät Rotary- ja Shelterbox- toimintaa Mikkomarkkinoilla.

5.10. Anttolan Yhtenäiskoulun 7. luokan oppilaat kävivät kertomassa kokemastaan Mikkelin rotareiden ja Anttolan yhtenäiskoulun Järven Joulu -projektissa Sodan ja rauhan keskus Muistissa.

2.10. Mikkelin Rotaryklubien jäsenet yhdessä Ekin Partion partiolaisten kanssa upottivat ”joulukuusia” Kirkonvarkauden rantavesiin turoiksi ja biopuhdistamoiksi.

7.9. Järven Joulu- tapahtuma Anttolassa.  Tapahtumassa Anttolan yhtenäiskoulun 7.luokan oppilaat biologian opettaja Niko Hyytiäisen, Anttolan VPK:n venekunta ja joukko Mikkelin rotareita upottivat Esedun Metsäkoulun oppilaiden kaatamia ”joulukuusia” turoiksi ja biopuhdistamoiksi Vitjasen Pitkäpohjanlahteen. Samalla oppilaat tutkivat veden laatua ja sen monimuotoisuutta rotareiden koululle lahjoittamia Vesireppuja hyödyntäen. rotareiden koululle lahjoittamia.

15.6. Käätyjen vaihto.  Risto Volmanen luovutti Armi Salo-Oksalle presidentin käädyt ja puheenjohtajan nuijan.  Tilaisuudessa Armi Salo-oksa antoi presidentin juhlallisen vakuutuksen ja kari Manninen antoi hallituksen jäsenten puolesta hallituksenjäsenen juhlallisen vakuutuksen.

Klubin kauden 2021–2022 sihteerille Erkki Valjakalle ojennettiin PHF -tunnustus ansioituneesta työstä Rotaryn hyväksi. Ohessa kuvia tapahtumasta