Klubimme

Mikkelin Rotaryklubi

Mikkelin Rotaryklubi perustettiin Suomen yhdentenätoista Rotaryklubina 3.4.1945.  Klubimme on Itä-Suomen vanhin klubi.

Vaikka olemme perinteikäs klubi, emme kuitenkaan ole jääneet kiinni menneisyyteen.  Uudistamme toimintaamme; uudistumme ja pysymme ajassa mukana.

Olemme lämminhenkinen mikkeliläinen klubi, joka kokoontuu Sodan ja rauhan keskus Muistin kahvila Rauhan kabinetissa keskiviikkoisin lounaan merkeissä  11.45 -13.00 tapaamaan toisiamme ja kuulemaan kiinnostavia esitelmiä ajankohtaisista asioista.

Klubin tarkoituksena on vaalia lähimmäisen palvelemisen ihannetta ja innostaa jäseniään toteuttamaan sitä yksityiselämässään, ammatissaan, yhteiskunnallisessa toiminnassaan ja kansainvälisissä suhteissa.

Tuemme kansainvälisen Rotaryn humanitaarista toimintaa, teemme yhteistyötä Mikkeli Naisvuorenklubin kanssa lähettämällä vaihto-oppilaita maailmalle ja ottamalla heitä vastaan Mikkeliin sekä  toteutamme hyväntekemisen- ja  palveluprojekteja alueellamme.

Mottomme on: “Palvelu itsekkyyden edelle

Presidentti