PRESIDENTIN UUTISET

Hyvät rotarisiskot ja -veljet.  Olemme parhaillaan huolestuttavan Korona -pandemian leviämisvaiheessa. Tämä on tehnyt lähikokousten pitämisen mahdottomaksi.  Tämän johdosta on Loviisan Rotaryklubi myös siirtynyt pitämään Zoom- etäkokouksia torstaisin klo 12 toistaiseksi.  Toivotan myös vierailijat tervetulleiksi näihin etäkokouksiimme.  Linkki kokoushuoneeseemme on tämän uutisen lopussa. Vierailijoita pyydän ilmoittautumaan etukäteen ennen kokousta. Tervetuloa seuraavaan kokoukseemme.

Bästa rotarysystrar och -bröder.  Corona epidemin har nått sitt andra våg med väldigt orolig omfattning. Detta har gjort omöjligt för oss att fortsätta våra närmöten tillsvidare.  På grund av detta har Lovisa Rotaryklubb övergått att ha distansmöten via Zoom torsdagar klo 12.  Jag önskar också våra gäster välkomna till våra distansmöten. Länken för att komma med i vårt mötesrum finns nedan.  Våra gäster önskas förhandsanmäla sig i förhand. Jag önskar Er välkomna till vårt följande möte.

Loviisan Rotaryklubin kokoushuoneeseen pääset tästä alta klikkaamalla:

Liäken till Lovisa Rotaryklubbs mötesrum:

Henry Friman, presidentti

PRESIDENTIN UUTISET

Bästa rotarysystrar och -bröder.  Corona epidemin har nått sitt andra våg med väldigt orolig omfattning. Detta har gjort omöjligt för oss att fortsätta våra närmöten tillsvidare.  På grund av detta har Lovisa Rotaryklubb övergått att ha distansmöten via Zoom torsdagar klo 12.  Jag önskar också våra gäster välkommna till våra distansmöten. Linken för att komma med i vårt mötesrum finns nedan.  Våra gäster önskas förhandsanmäla sig i förhand. Jag önskar Er välkomna till vårt följande möte.

Loviisan Rotaryklubin kokoushuoneeseen pääset tästä alta klikkaamalla:

Linken till Lovisa Rotaryklubbs mötesrum:

Henry Friman, presidentti

PRESIDENTIN UUTISET

ELÄMME AIKAA, JOKA ON MUUTTANUT MONEN IHMISEN ARKIRUTIINIT TÄYSIN SIIHEN MITÄ SE OLIENNEN KORONA -VIIRUKSEN LEVIÄMISTÄ MAAILMAN LAAJUISEKSI PANDEMIAKSI.MONESSA TYÖPAIKASSA ON OSITTAIN SIIRRYTTY TAI ANNETTU MAHDOLLISUUS TEHDÄ TYÖT ETÄNÄ.JOTA  MYÖS ERI OPPILAITOKSISSA KÄYTETÄÄN APUNA OSANA OPETUKSESTA. VANHUSTEN LIIKKUMISTAON PYRITTY RAJOITTAMAAN ERI SUOSITUSTEN MUODOSSA SAMOIN KUIN HOITOKODEISSA KÄYNTEJÄ.SUOJAMASKEJA TULISI KÄYTTÄÄ YLEISISSÄ PAIKOISSA JOSSA IHMISET JOUTUVAT LÄHIKONTAKTIINTÄMÄ KAIKKI ON OSALTAAN MYÖS VAIKUTTANUT NEGATIIVISESTI MONEEN IHMISSUHTEESEENJONKA SEURAUKSENA PERHEVÄKIVALLAT JA PSYYKKISET OIREET OVAT LISÄÄNTYNEET.OMASSA KLUBISSAMME OLEMME VIIME AIKOINA PANNEET HUOLESTUNEINA MERKILLE, ETTÄRAJOITTEISTA JA RISKIRYHMÄÄN KUULUVANA MONI ROTARISISAR JA -VELI ON JOUTUNUT JÄÄMÄÄNPOIS YHTEISISTÄ KOKOUKSISTAMME.  TÄMÄN JOHDOSTA OLEMME VALMISTELEMASSA MAHDOLLISUUTTA OSALLISTUA KOKOUKSIIN MYÖS TEAMS -ETÄOHJELMAN KAUTTA.

TOIVON, ETTÄ TÄSSÄ TILANTEESSA PIDÄTTTE YHTEYTTÄ SISARIIMME JA VELJIIMME JOTKA EIVÄT PYSTYOSALLISTUMAAN KOKOUKSIIMME TOISTAISEKSI.

PAREMPAA HUOMISTA TOIVOTTAEN:

HENRY

Klubin presidentti

Alla linkki Suomen rotarien ajankohtaisiin asioihin

Henry Friman
Loviisan Rotaryklubin presidentti