Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika
18.10.2020
Koko päivä

Rotarypiirimme ensimmäinen kuvernööri Venanzia Rizzi tulee tutustumaan Laihian rotareihin sunnuntaina 18.10. klo 12.00 alkaen. Routen alakerrassa pidettävä tilaisuus alkaa lounaalla, minkä jälkeen pari klubikokouksen asiaa, Venanzian puheenvuoro ja keskustelua hänen toivomistaan asioista. Tilaisuuden arvioitu kokonaiskesto on n. 1,5 h.

Perinteiden mukaisesti tapahtuma on omakustanteinen avec-tilaisuus. Toivotamme kaikki klubilaiset (avec) lämpimästi tervetulleeksi tähän tilaisuuteen!

Järjestelyjä varten pyydetään ilmoittamaan osallistumisestanne Juhani Hietakankaalle email: juhani.hietakangas@gmail.com tai p. 0400-464404 viimeistään maanantain 12.10. aikana. Kertokaa ilmoittautumisen yhteydessä osallistutteko yksin vai kaksin (avec). Lisäksi mahdolliset erityisruokavaliotoiveet. Ystävällisesti pyydetään ilmoittamaan Juhanille myös, mikäli ette pääse tilaisuuteen.

Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee mukaan.

Mikäli koronatilanne tuo rajoitteita tapahtumaan, ilmoitamme siitä luonnollisesti saman tien. => Tapahtuma peruttu 8.10.2020.