Tiistaina 10. syyskuuta 2024 Kyrösjärven Rotaryklubi sai kunnian isännöidä piirikuvernööri Ilkka Häkliä kokouksessaan. Ilkka on Kyrösjärven Rotaryklubin jäsen, joten vierailu tapahtui kotoisasti omaan klubiin.

Kokouksessa keskusteltiin klubin ja piirin tulevista tavoitteista ja suunnitelmista, ja se oli hieno tilaisuus vaihtaa ajatuksia rotarytoiminnan kehittämisestä.

Tapahtumassa olivat mukana klubin presidentti Tanja Lahti sekä myös klubin jäsen  apulaiskuvernööri Pertti Haavisto, jotka molemmat osallistuivat aktiivisesti keskusteluun ja ideoiden vaihtoon. Kokous vahvisti klubin ja piirijohdon yhteistyötä, ja jätti jäsenistöön innostuneen ja motivoituneen tunnelman.

Kiitämme piirikuvernööri Häkliä vierailusta ja odotamme innolla tulevaa yhteistyötä.

Rotarypiirin 1410 toimintakauden 2024-2025 piirikuvernööri Ilkka Häkli.

Kyrösjärven Rotaryklubin täyskäsi. Kuvassa klubin jäsenet Piirikuvernööri Ilkka Häkli, Kyrösjärven Rotaryklubin presidentti Tanja Lahti ja alueen 1 apulaiskuvernööri Pertti Haavisto.